اخبار ویژه
1400/9/2 سه‌شنبه
جلسه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان با روسا و معاونین فرهنگی دانشگاههای شهرستان در محل دانشگاه پیام نور میاندوآب
جلسه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان با روسا و معاونین فرهنگی دانشگاههای شهرستان در محل دانشگاه پیام نور میاندوآب

.

جلسه با تلاوت قرآن کریم آغاز شد بعد سرود جمهوری اسلامی طنین انداز شد .
ابتدا ریاست محترم مرکز ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مهمانان و مدعوین  جلسه بلاخص جناب آقای دکترصفری فرمانده محترم ناحیه بسیج دانشجویی استان وریاست محترم شبکه بهداشت و  روسای محترم دانشگاه های شهید باکری و آزاد  و پاسداشت هفته دفاع مقدس در سخنان کوتاهی به شاخصه های اصلی بسیج دانشجویی پرداخت و گفت که بسیج دانشجویی و دانشجوی بسیجی باید سه ویژگی را داشته باشد : اولا مطالبه گر باشد ثانیا ا یک رابطه تنگاتنگ بین نهاد های فرهنگی ارگان های مختلف ایجاد نماید و ثالثا بسیج دانشجویی باید تئوری پرداز باشد .
بعد آقای دکتر صفری فرمانده بسیج ناحیه بسیج دانشجویی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خیر مقدم به مهمانان عزیز و تشکر و قدردانی از ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز آقای دکتر قادری بیان کردند که در دانشگاه ها باید تدابیری اندیشیده شود که هم محل مباحثه مسائل فرهنگی باشد هم مسائل علمی . دانشگاها مبدا تحولات کشور هستند اما خروجی دانشگاه ها باید افرادی مثل چمران ها باشند که هم دارای تخصص بودند و هم دارای تعهد و این از خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری است .
ایشان در خصوص مقوله  جهاد تبیین صحبت کردند و گفتند که تمامی مجموعه ها باید خود را در برنامه ریزی و نهضت عمومی جهاد تبیین سهیم بدانند.
در پایان روسای محترم دانشگاه ها به بیان نظرات خود در خصوص کار فرهنگی دانشگاه ها با محوریت بسیج دانشجویی پرداختندو گفتند که کار فرهنگی کار تخصصی است و نیاز به برنامه ریزی بلند مدت می باشد.
 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر