اخبار ویژه
1400/9/2 سه‌شنبه
برگزاری مراسم به مناسبت هفته بسیج و استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور میاندوآب
برگزاری مراسم به مناسبت هفته بسیج و استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور میاندوآب

.

در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب برگزار شد که در این مراسم  دانشجویان وردی های جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی با شور و هیجان حضور داشتند ابتدا ریاست محترم مرکز با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک سالتحصیلی جدید به نو دانشجویان و نیز خیرمقدم به مهمانان  و مدعوین و اساتید و همکاران علمی و اداری به بیان مزایای دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت که دانشگاه پیام نور محل ایجاد فرصت های زیادی برای دانشجویان می باشد از جهت تحصیل به دلیل داشتن منابع کامل درسی و بیشترین قبولی در کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور است هم از جهت فعالیت اقتصادی  به دلیل داشتن فرصت کافی با ایجاد شرکت های دانش بنیان.
    درپایان تصریح کردند اصول و قواعدی که باعث پیشرفت جوامع علمی شده 1- قاعده تضاد در منافع 2- حق کپی رایت و 3- پیوست اخلاقی می باشد
در ادامه آقای دکتر صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان  با گرامیداشت هفته بسیج به مقوله جهاد تبیین پرداختند و تصریح کردند فتح الفتوح انقلاب اسلامی ، تربیت جوانان انقلابی است  در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حدود چهل بار جوانان را خطاب قرار داده اند و موتور محرکه هر جامعه ای جوانان هستند.
دانشجویان باید هم در ساحت علم و هم در ساحت خودسازی موفق باشند.مقام عظمی ولایت تاکید دارند که خروجی دانشگاه ها باید انسان هایی همچون شهید چمران داشته باشند هم مجاهدت علمی داشتند و هم در خودسازی و تهذیب نفس سرآمد بودند.
در پایان ایشان هفته بسیج را ترجمه عملیاتی مفاهیم اسلامی دانستند که مصادیق آن می تواند  انفاق ، امر به معروف و نهی از منکر، عدالت ، آرمان خواهی ، مبارزه با فقر و فساد و... باشد.
درپایان این مراسمی از تعدادی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی تجلیل به عمل آمد.











 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر