اخبار
مراسم گرامیداشت روز دانشجو (16 آذر) در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

باسمه تعالی

 

مراسم گرامیداشت روز دانشجو ( یاد خاطره دانشجویان شهید 16 آذر سال 1332 ) به همت اداره فرهنگی و با حضور پرشور دانشجویان ، استادان ، کارکنان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهر در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب : دکتر رضا اکبری ریاست دانشگاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی سال 1332 و تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان گفت: خیلی خوشحالم که خداوند به بنده توفیق داده که در روز 16 آذر ، روز دانشجو و روز حرکت عظیم ضد استبدادی و ضد استعماری که توسط دانشجویان رقم خورد و توانستند پرچم ایستادگی و مقاومت را در کشور عزیزمان به اهتراز در آورند و اینک این پرچم پر افتخار متعلق به همه دانشجویان عزیز می باشد .

در ادامه دکتر عبادیان ریاست دانشکده علوم و رئیس هسته گزینش دانشگاه پیام نور کل کشور ضمن تشریح عملکرد دانشگاه پیام نور و اجرای عدالت آموزشی در سراسر کشور گفته و افزودند فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور پست های مهم کشوری را به عهده دارند و بیشترین قبولی در مقاطع تحصیلات تکمیلی از همین دانشجویان است .

در ادامه برنامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه شهرستان آرمان گرایی علمی و معنوی را به دانشجویان تاکید نموده و افزودند : دانشجویان ما بهترین و متدین ترین و درس خوان ترین دانشجویان دنیا هستند بنابرین امروزه علم آموزی و دینداری باید در اولویت کاری دانشجویان قرار گیرد .

حاج آقا حسن زاده در مورد قدس گفتند : ترامپ ملعون و رژیم غاصب اسرائیل بدانند قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان جهان و متعلق به فلسطینی‌ها باقی خواهد ماند.

وی در پایان تاکید کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا در به چالش کشیدن ثبات منطقه‌ای و بین المللی بوده و بی‌تردید راه مقاومت و ایستادگی ادامه خواهد داشت.

مهندس امیری معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب نیز ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفتند : روز دانشجو روز عدالت خواهی و روز استکبار ستیزی است و ما امروز مدیون سه دانشجوی شهید بزرگواری  هستیم  که در 16 آذر سال  1332به خاطر قیام برای عدالتخواهی شهید شده اند .

معاونت استاندار ضمن محکوم کردن اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است و ترامپ ابله بداند که این اقدام نابخردانه ، نادیده گرفتن حق مسلم، تاریخی و قطعی ملت مظلوم فلسطین و نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی است بوده و در این اقدام ابلهانه نیز شکست خواهد خورد .

 

این مراسم با اجرای موسیقی سنتی و پانتومیم توسط دانشجویان و تجلیل از دانشجویان برتر فرهنگی ، ورزشی و علمی و پذیرایی ناهار از دانشجویان و مدعوین در سالن غذا خوری دانشگاه به پایان رسید .

 

گزارش خبر از سوی : روابط عمومی  دانشگاه پیام نور مرکز میا ندوآب

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر