اخبار
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب به مناسبت ولادت با سعادت رسول اکرم(ص)

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب طی پیامی میلاد با سعادت رسول اکرم حضرت محمد (ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب : متن تبریک دکتر رضا اکبری بدین شرح است:

بسمه تعالی

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

 

وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و همدلی میان ایشان، از دستاوردهای دین مبین اسلام و آموزش هاى اسلامی و فرهنگ قرآنى است و بر همین اساس، قرآن کریم یکى از عمده ‏ترین و سازنده ‏ترین اهداف رسالت رسول اکرم ‏ (صلى الله علیه و آله و سلم) را تألیف قلوب و ایجاد انس و تفاهم به جاى خصومت و دشمنى بیان مى ‏دارد و اگر کسى در تاریخ به دیده عبرت بنگرد، این معنى را از شاهکارهاى رسالت نبی مکرم اسلام‏ (صلى الله علیه و آله و سلم) مى‏ یابد.

 

اینجانب مفتخرم در این ماه مبارک فرارسیدن 17 ربیع الاول که مزین با  ولادت با سعادت خاتم الانبیاء محمدمصطفی (صلى الله علیه و آله و سلم) و رئیس مذهب حقه شیعه پرچم دار شاهراه ولایت علوی امام جعفر صادق (علیه السلام) می باشد، به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بویژه دانشگاهیان شریف دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب و همشهریان گران ارج تبریک و تهینت عرض نمایم.

 

دکتر رضا اکبری

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر