اخبار
برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به مناسبت هفته کتاب

نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت اداره فرهنگی به مدت هفت روز در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب پذیرای علاقه مندان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می باشد  .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب : دکتر اکبری رییس مرکز در آیین افتتاح این نمایشگاه هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را تقویت فرهنگ کتابخوانی در دانشگاه و ترویج آن در بین استادان ، کارمندان و دانشجویان عنوان کرد و گفت:  سعی ما بر این است که کتابخوانی در دانشگاه رونق بیشتر یابد و با به روز رسانی و خرید کتاب های تازه انتشار یافته و کتب چاپ شده علمی بتوانیم فرهنگ مطالعه را در بین جامعه دانشگاهی نهادینه کنیم.

وی در ادامه افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه  یکی از راهکارهای ترویج کتاب خوانی بوده و ابزار تشویق در محیط دانشگاه است  .

آقای نادر اعتمادی رئیس اداره فرهنگی دانشگاه نیز در رابطه با اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه در راستای دسترسی آسان  دانشجویان به کتاب مورد نیاز خود برگزار شده است . و در این نمایشگاه انواع کتابهای درسی ، کمک درسی ، تخصصی و عمومی به نمایش گذاشته شده که دانشجویان می توانند با 10 الی 30 در صد تخفیف از این نمایشگاه خریداری نمایند . /م

 

گزارش خبر از سوی : روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر