اخبار
افتتاح ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور میاندوآب

باسمه تعالی

به مناسبت دهه مبارک فجر، ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور میاندوآب با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی،‌فرماندار و رئیس دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب : رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب گفت: ساختمان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با اعتباری بالغ بر۱۴ میلیارد و پانصد میلیون  ریال به مرحله بهره برداری رسید.

به گفته دکتر رضا اکبری، دانشگاه پیام نور میاندوآب یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی در سطح استان های آذربایجان غربی و شرقی است که دارای ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی و اداری مجزا است.

در ادامه برنامه دکتر عاشری رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانغربی ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ،‌آقای رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار و امیری فرماندار میاندوآب در این مراسم ایام اله دهه مبارکه فجر را به حاضرین تبریک گفتند .

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانغربی  افزودند : دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ، دهه احیاء ارزشها، یادآور حماسه و ایثار، روز استحکام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشتند و بزرگترین حماسه ملت ایران را بر پایه دین ،وحدت و رهبری رقم زدند .

عاشری با اشاره به بالا بودن سطح علمی دانشگاه پیام نور در کشور گفت هم اکنون پیام نور رتبه اول آموزشی و رتبه چهارم پژوهشی را در بین دانشگاههای کشور داراست و یکی از اهداف دانشگاه حرکت به سوی تحصیلات تکمیلی است که الان ۵۴ رشته محل جدید کارشناسی ارشد در سطح استان وجود دارد.

در ادامه برنامه نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر عاشری و دکتر اکبری به خاطر ادامه فعالیتهای عمرانی در این مرکز گفت: انقلاب اسلامی ما را از نظام استبدادی رهایی بخشید و به نظامی متکی به رای مردم رسیدیم که توفیق بزرگی از لحاظ سیاسی است .

دکتر محبی نیا با بیان اینکه باید از تکنولوژی روز استفاده کرد، افزود: باید از نوآوری و تکنولوژی و روش های کاری نوین در بخش ها و عرصه های مختلف استفاده کرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است ، اظهار کرد: یکی از ظلم هایی که به انقلاب کرده اند این است که به دستاوردهای سیاسی آن توجه نداشته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را از نظام استبدادی رهایی بخشید، گفت: ما با انقلاب اسلامی در خاورمیانه ای که در برخی کشورهای آن حتی رانندگی بانوان را نیز برنمی تابند، به نظامی متکی به رای مردم رسیدیم که توفیق بزرگی از لحاظ سیاسی است.

 

گزارش خبر از سوی : روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر