اخبار
نشست هم اندیشی در خصوص تبین اندیشه های امام خمینی (ره) در دانشگاه پیام نور میاندوآب

نشست هم اندیشی در خصوص تبین اندیشه های امام خمینی (ره) در دانشگاه پیام نور میاندوآب

در آستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)؛ نشست هم اندیشی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب در خصوص تبین اندیشه های امام خمینی (ره) در پیشبرد آرمانهای جمهوری اسلامی به همت اداره فرهنگی و بسیج دانشجویی ، در این دانشگاه برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز میاندوآب : در ابتدای این مراسم آقای دکتر اکبری ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم گویی بر لزوم تداوم حفظ آرمان های امام راحل (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری تاکید نموده ، یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.

سرهنگ مولودی فرمانده سپاه میاندوآب نیز اظهار کرد: باید اندیشه، افکار و ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل(ره) را شناخت.

وی با تاکید بر اینکه باید نسل جوان وصیت نامه امام خمینی(ره) را مطالعه کنند، گفت: وصیت نامه حضرت امام راحل(ره) نشان دهنده آرمان های آن مرد بزرگ است.

مولودی تصریح کرد: امام خمینی(ره) جهان اسلام را از ذلت به عزت رساند و از اسارت استکبار نجات داد و این را با مطالعه در قبل و بعد انقلاب می توان فهمید.

در ادامه مراسم دکتر فرجی گفت :  امام راحل چون دین را با همه ابعاد پذیرفته و آن را تجزیه نکرده بود، مردم را به همین سمت و سو رهبری می‌کرد و فرمودند زمانی‌که همه ابعاد دین را قبول کنید، انسان کامل مومن هستید،

عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های حضرت امام خمینی(ره) این بود که دین را با همه ابعاد آن پذیرفته و باور کرده بود و یکی از اشکالاتی که رهبران دینی و به تبع آن مردم پیدا می‌کنند، این است که دین را تجزیه می‌کنند، اینکه شهید مدرس فرمودند "دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است" از این باور دینی نشات می گیرد .

در پایان مراسم قطعه شعری در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره ) توسط یکی از کارکنان این دانشگاه قرائت گردید .

گزارش خبر از سوی : روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر