اخبار
بیانیه دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو

دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارز با استکبار در 16 آذر 1332 بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب ، متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

در 16 آذر 1332 مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی، در اعتراض به سفر نیکسون به کشور و اعطای دکترای افتخاری به وی در دانشگاه تهران، در برابر گلوله های رژیم منحوس پهلوی سینه سپر کردند و عهدنامه خود با اسلام و مبارزه با ظالمان را با سرخی خونشان امضاء کردند .

در این مسیر پر تلاطم با تاسی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب  مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) و با شناخت از رهنمودهای داهیانه ی ایشان می رود تا هر دهه برگ زرینی دیگری به افتخارات استکبار ستیزانه ی خود و استقلال خواهی ملت ایران اضافه کند .

 

16 آذر، یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم از این قشر نخبه جامعه است. این چشمه جوشان استعداد، همچنان سرزنده  است و هر زمان که نیاز کشور اقتضاء کند، با وجود خویش درخت آزادی را آبیاری می کنند؛ چنانچه در امتداد آن سه یار دبستانی، علی محمدی ها، احمدی روشن ها، قشقایی ها و شهریاری ها سر بر می آورند و این امر نشان می دهد که دانشجویان و دانشگاهیان، همچنان در تمام صحنه های حساس کشور حضوری تاثیرگذار دارند.

 

دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب ضمن پاسداشت 16 آذر و تبریک این روز به آحاد دانشجویان، بویژه دانشجویان این مرکز، انتظار دارد دانشجویان عزیز همچون همیشه در کنار تعلیم، تزکیه و حساسیت به تحولات کشور و جامعه را نیز وجهه همت خود قرار دهند و برای همیشه، عَلَم آزادگی و استکبارستیزی را برافراشته نگه دارند.

 

ریاست ، استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر