اخبار
بیانیه دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به مناسبت یوم الله 13 آبان

 

بیانیه دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به مناسبت یوم الله 13 آبان

 

دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام آمادگی کامل برای شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله13 آبان از عموم مردم، بویژه دانشگاهیان و دانشجویان خواست در این حماسه عظیم حضور به هم رسانند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب ، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمان الرحیم

 

نبرد حق علیه باطل و مستضعف با مستکبر همواره در طول تاریخ ادامه داشته و صفحات تاریخ پرشکوه کشورمان مملو از چنین حکایت هایی است؛ یوم الله 13آبان نیز یکی از این برگ های افتخار آمیز است که شاهد نه یک اتفاق، بلکه سه حادثه مهم است که تا زمان جاریست بر سینه تاریخ وطن همانند خورشید تابناک خواهد درخشید و الهام بخش حرکت های ضد استبدادی خواهد بود.

 

 این روز شاهد اتفاقات و حوادث مهمی چون تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 1343 ، کشتار بیرحمانه و به گلوله بستن دانش‌آموزان مظلوم توسط دژخیمان رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 1358 بوده است؛ حرمت و اهمیت 13 آبان آنچنان است که بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) این روز را انقلاب دوم نام نهادند.

 

13 آبان نماد استکبار ستیزی است؛ این امر، روزی با اهداء خون، گاهی با جلای وطن و تحمل غربت و تبعید، زمانی با ویران کردن لانه فساد و جاسوسی و گاهی با گفتگوی مستقیم و صریح با مستکبر و پافشاری به ارزش های انسانی و حقوق مسلم مظلومان است.

 

 یوم الله 13 آبان، تبلور وحدت و همدلی مردم، تلفیق و همراهی علم و جهاد، ارج نهادن به استقلال، نفی سلطه غیر و همبستگی ملت با ولایت را با خود به همراه دارد.

 

دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب، ضمن دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم، بویژه دانشگاهیان و دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله 13 آبان، اعلام  نفرت و انزجار از استکبار، میثاق با آرمان های امام راحل و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین جهان ، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، اعلام می دارد که حضور گسترده دانشگاهیان در این راهپیمایی، به جهانیان نشان خواهد داد که دانشگاه هم سنگر علم و هم سنگر دفاع از ارزش های والای اسلام و انقلاب است.  

 

 

دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر