اخبار
برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

باسمه تعالی

مراسم با شکوهی به مناسبت نیمه شعبان به همت اداره فرهنگی و بسیج دانشجویی با شرکت گسترده اساتید ، کارکنان و دانشجویان درمحل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب :  در این مراسم دکتر رضا اکبری ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم گویی فرا رسیدن خجسته زاد روز با سعادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشّریف و نیمه شعبان را به حاضرین تبریک گفت .

دکتر اکبری اظهار داشت : اینجانب هفته بزرگداشت مقام والای معلم و استاد را بر تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می نمایم. امیدوارم به لطف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با تلاش و همت همه معلمان و استادان صبور این سرزمین شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عزیز این خطه از میهن اسلامی باشیم .

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسن زاده امام جمعه محترم شهرستان میاندوآب ضمن تبریک میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج ) و روز معلم از ریاست محترم دانشگاه و از دست اندرکاران برگزاری این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر نموده و مطالب ارزشمندی را خطاب به دانشجویان و اساتید بیان نموده واز آنان خواستند آرامانگرای علمی و دینی باشند .

 امام جمعه میاندوآب در خصوص نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت آن نیز،افزود:"حمایت از کالای ایرانی" بی تردید یکی دیگر از اندیشه‌های رهبر انقلاب در مسیر کمک به اقتصاد و معیشت خانواده ایرانی است.

وی همچنین گفت: برای رهایی از مشکلاتی همچون رکود کارخانه‌ها، رکود اقتصادی، بیکاری کارگران و جوانان ایرانی تنها شعار کافی نیست بلکه عمل به آن است که می‌تواند کمک حال رفع این معضلات باشد.

در پایان مراسم با اهداء لوح تبریک از اساتید دانشگاه تجلیل بعمل آمد .

لازم به ذکر است در ورودی دانشگاه ایستگاه صلواتی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شده بود .

 

گزارش خبر از سوی روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر