اخبار
پیام ریاست دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به مناسبت گرامی داشت لیالی قدر و تسلیت شهادت مظلومانه حضرت علی (ع)

باسمه تعالی

دکتر احمد علیزاده ، طی پیامی شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) اولین پیشوای شیعیان را به دانشگاهیان دانشگاه پیام نور تسلیت گفتند .

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب ، در متن این پیام چنین آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قال علی(ع) : اَلحَقُّ طَریقُ الجَنَّةِ وَ الباطِلُ طَریقُ النّارِ وَ عَلى کُلِّ طَریقٍ داع : حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده ‏اى است.

 برگ تاریخ و قلم تاریخ نویس گواه روزگاری است که در آن روزگار،ایتام اکرام،ندارها دارا و روزگار بر وفق مراد ضعفا بود که این نیز کام دشمنان را بر مزاجشان تلخ کرده بود و به این جهت عزم خود را در پیشبرد اهداف پلید خود جزم نموده که اجرای آن به شهادت مردی منجر شد که وصی و ولی پیغمبر در غدیر خم لقب گرفت.

لیلة القدر ؛ شب خوبی ها، نیکی ها، زیبایی ها؛ شب بیداری؛ شب راز و نیاز. لیلة القدر شبی است؛ ملائک دسته دسته به یمن و بزرگی این شب بر زمین می آیند تا چشمان خسته و خیس شب زنده داران را با گلاب بهشتی بشویند.

آنان می آیند تا غبار خطا و گناه را با عطر فردوس از دل ها بزدایند و امشب شبی است؛ شب گردش فرشتگان گرداگرد حجت الهی؛ شب بخشودن، شب تقدیر و شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی علیه السلام ، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که برترین خلق پس از رسول خدا صلی الله علیه و آله بود.

آنان که می خواستند نور خدا را خاموش کنند، نمی دانستند که اراده الهی، بر ولایت علی علیه السلام استوار است و می بینیم که همچنان، کردار و گفتار امام مؤمنان، چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان است.

اینجانب ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای دانشگاهیان دانشگاه پیام نور ( استادان کارکنان و دانشجویان گرامی ) درماه مبارک رمضان و لیالی قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت می‌گویم.

با آرزوی بهره مندی از فیوضات لیالی قدر

دکتر احمد علیزاده

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر