اخبار
بیانیه ی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب در خصوص سالروز وحدت حوزه و دانشگاه

 

دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه ودانشگاه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب ، متن کامل این بیانیه به شرح زیرمی باشد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، و هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه ی اسلامی پیشرفته ی مستقل، جامعه ی امام، جامعه یپیشاهنگ، جامعه الگو حرکت نمایند.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

بی شک حوزه و دانشگاه به عنوان دو منبع اصلی اندیشه ورزی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه ی ایران اسلامی در عرصه های مختلف دارند. جامعه ی ایران اسلامی با اتکا به ذات لایزال الهی و بهره گیری از توانمندی شگرف اندیشمندان دانشگاهی و حوزوی توانسته است به پیشرفت های چشم گیری در عرصه های مختلف نائل گردد.

از این رو 27 آذر ماه، یادآور یکی از آرمان های انقلاب اسلامی مردم ایران در عرصه ی پیوند میان علم ودین است. آنچه که جایگاه ویژه ای به این روز می دهد، توجه به این نکته ی کلیدی است که مستکبران و مستبدان همواره در پی ایجاد افتراق و دوگانگی بین این دو نهاد تولید کننده ی علم و ایمان بوده اند. با گرامی داشت ۲۷ آذر ماه، یاد و خاطره ی دانشمند شهید آیت الله دکتر مفتح (ره) که با خون مطهرش وحدت دو کانون علمی را رقم زد، پاس داشته می شود.

لذا این دانشگاه ضمن گرامی داشت سال روز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه با پیروی از منویات رهبر فرزانه ی انقلاب، آمادگی خود را در تحقق وحدت عملی حوزه و دانشگاه اعلام می دارد.

 

ریاست ، استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر