اخبار
برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام‌ نور میاندوآب

باسمه تعالی

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب با حضور دکتر محبی نیا نماینده مجلس ، امیری معاونت استاندار و فرماندار میاندوآب ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی  ، دکتر عاشری ریاست دانشگاه پیام نور استان و دکتر طالب زاده معاون دانشگاه استان ، دکتر اکبری رئیس مرکز میاندوآب   ، مدیر فرهنگی ، بسیج دانشجوئی  ، کارشناسان رشته ها و جمع کثیری از دانشجویان جدید الورود  در سالن اجتماعات  شهید مسلمان این مرکز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب  : در ابتدای این مراسم دکتر اکبری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب با تبریک به ‌مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پذیرش دانشجویان جدید در دانشگاه‌ها با تشکر از زحمات چندین ساله دکتر محبی نیا و دکتر عاشری به این مرکز خواستار مساعدت بیش از پیش این بزرگواران در راستای تکمیل طرحهای عمرانی و افزایش رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد شد .

در ادامه دکتر عاشری ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران برنامه و تبریک به دانشجویان جدید الورود از مساعدتهای چندین ساله دکتر محبی نیا به این مرکز دانشگاهی به برنامه های پیش روی دانشگاه اشاره نموده و با عنایت به کمبود دانشجو نسبت به سالهای قبل به راهکارهای جذب بیشتر دانشجو و افزایش رشته محل ها اشاره نموده و  برنامه های ترمیم این کمبود را بیان نموده و از دکتر محبی نیا و از مسئولین شهرستان در این راستا مساعدت خواست .

دکتر محبی نیا معاون اول کمسیون برنامه و بودجه مجلس نیز در سخنان خود دانشجویان را به تفکر به اینکه در چه جایگاهی قرار گرفته اند فرا خوانده و افزود در این مرحله از زندگی است که شخصیت انسان شکل می گیرد که دانشجو آینده خودش را مشخص می کند که دانشمند خواهد شد یا کارمند و کارگر .

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانشجویان اظهار داشت ایران خاستگاه دانشمندان چون ابوعلی سینا ، فارابی ، نظامی و حافظ و سعدی است و از شما دانشجویان انتظار می رود خودتان را برای رسیدن به اهداف عالی و کمالات آماده کنید.

در ادامه مراسم آقای مهندس شمس رئیس اداره فناوری اطلاعات مرکز میاندوآب، مطالبی را در خصوص نحوه استفاده از سیستم گلستان و قوانین  و مقررات آموزشی بیان نمود .

در ادامه بسته‌های فرهنگی و آموزشی بین دانشجویان ورودی جدید توزیع شد.

 

گزارش خبر از سوی :  روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر