اخبار
رویداد شتاب آذربایجان (روشا)

رویداد کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه به عنوان پنجمین رویداد از سری رویدادهای شتاب آذربایجان (روشا) با موضوع آزاد ولی با تاکید خاص بر کشاورزی و صنایع پتروشیمی، رویدادی است که در تاریخ ۲۳ مرداد ماه ۹۶ در محل دانشگاه پیام نور میاندوآب برگزار خواهد گردید. در این رویداد به ایده پردازان در یک بازه زمانی ۳ دقیقه ای فرصتی داده می شود تا با بیان ایده خود آن را ازلحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه اندازی یک کسب وکار بسنجند و در کنار دوستان خود با ایده های نو دیگران آشنا و شبکه ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنید.
شما می توانید در این رویداد در صورتی که ایده پرداز هستید و به ایده خود ایمان دارید به عنوان ایده پرداز تا تاریخ ۲۱ مرداد ماه ثبت نام کرده و ایده خود را جهت ارسال به داوری مطرح نمایید و اگر هنوز ایده مناسبی ندارید می توانید در جمع ما حاضر شده و شنونده ایده های خوب سایر ایده پردازان باشید.
در پایان مراسم هم به پنج ایده برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.

ضمنا قبل از مراسم ایده پردازی که از ساعت ۳ بعد از ظهر شروع خواهد شد، سه کارگاه آموزشی رایگان هم خواهیم داشت. نحوه ارائه ایده به سرمایه گذار، بوم ناب و کمینه محصول پذیرفتنی عناوین سه کارگاه آموزشی هستن که از ساعت ۹ تا یک بعد از ظهر برگزار خواهند شد.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس wastp.ir مراجعه نمایید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر