اخبار
گرامیداشت سالگرد وفات حضرت محمد(ص) در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

باسمه تعالی

 

مراسم گرامیداشت سالگرد وفات حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا (ع) به همت اداره فرهنگی و بسیج دانشجویی و با حضور ریاست ، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نورمرکز میاندوآب برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب : در ابتدای این مراسم حاج آقا جعفری مدرس حوزه و امام جماعت دانشگاه ، ضمن تقدیر و تشکر از ریاست دانشگاه ، اداره فرهنگی و بسیج دانشجویی خواهران و برادارن ، بدلیل برگزاری این مراسم باشگوه و معنوی ، فرارسیدن ایام سالگرد وفات حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)، بر حاضرین و تمامی مسلمان تسلیت گفتند.

 

حاج آقا جعفری اظهار داشتند : رسول گرامی و اهل بیت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریقِ سعادت و کمال است .



مراسم با قرائت دعای پرفیض از بعید رسول اکرم (ص) و با مرثیه سرایی و نوحه خوانی در سوگ آن سه بزرگوار ادامه یافت و در نهایت با برپایی سفره احسان و توزیع ناهار نذری از عزاداران حاضر پذیرایی بعمل آمد .

 

گزارش خبر از سوی : روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر