اخبار
بزرگداشت اربعین حسینی در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

باسمه تعالی

 

 

مراسم گرامیداشت اربعین حسینی در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب به همت اداره فرهنگی و بسیج دانشجویی و با شرکت گسترده  استادان ، کارکنان ، دانشجویان ، ریاست دانشگاه و امام جمعه محترم شهرستان در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب : در ابتدای این مراسم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسن زاده امام جمعه و مدرس حوزه دانشگاه اظهار داشتند : اربعین حسینی از روزهای برگزیده خداست و در حقیقت نقطه اوج معارف واقعه کربلا بوده است که مناسک حسینی از این روز شکل گرفت  .

امام جمعه میاندوآب با اشاره به پیاده روی عظیم عاشقان حسینی گفت ، این حضور موثر نشان می دهد که معارف و نهضت حسینی پس از حدود 1400 سال همچنان جاذبه و ماندگاری خود را حفظ کرده است .

حاج آقا حسن زاده افزودند . مسیر 40 روز از کربلا تا شام و از شام به مدینه سخت ترین دوران دوره مصیبت اهل بیت (ع) بود چرا که به فرموده امام سجاد (ع ) اهل بیت (ع) سخت ترین دوران را در این مسیر گذراندند .

این مراسم با قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا ، سینه زنی و مرثیه سرایی در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع )  ادامه یافت و در پایان مراسم با برپایی سفره احسان و توزیع ناهار نذری از حاضران پذیرایی بعمل آمد .

 

گزارش خبر از سوی : روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر