رديف |
شاخص ارزیابی |
1 |
تناسب محتواي برنامه ها با حوزههای تخصصی فعالیتهای هر کانون |
2 |
انجام فعاليتها و برنامه هاي كيفي مرتبط با موضوع كانون |
3 |
بهرهگیری از عنصرخلاقیت و نوآوري در اجراي بهتر برنامهها |
4 |
توسعه و ترویج کارگروهی |
5 |
توجه به اهميت مقوله آموزشهاي فرهنگي و بهره گيري از استادان اهل فن |
6 |
جذب حداکثری و جلب مشاركت مخاطبان در برنامهها |
7 |
استمرار برنامهها و ارتقای کمی و کیفی فعالیتها |
8 |
تولیدات کانونها (کتاب، نشریه، شبکه اجتماعی، و...) |
9 |
توجه به رويكرد پژوهش در حوزههاي مرتبط با فعاليتهاي كانونها و راه اندازي كتابخانههاي تخصصي و بانك مقالات و پايان نامههاي مرتبط با حوزه فعاليت كانون |
10 |
بستر سازی و بهینه سازی اوقات فراغت جامعه مخاطب به ویژه در سراهاي دانشجويي |
11 |
بهره گیری از ظرفیت استادان در فعاليتهاي كانون |
12 |
استفاده از ظرفيتهای موجود برای برگزاري برنامههاي مشترك با كانونها و نهادهاي ديگر |
13 |
بهرهگيري مناسب از فضاي مجازي در راستای توسعه كمي و كيفي فعاليتهاي كانون |
14 |
مسئوليت اجتماعي كانون ها نسبت به جامعه و ارتباط با جامعه |
15 |
حضور در جشنوارهها، مسابقات و همايشهاي منطقه اي، ملي، بين المللي و كسب عنوان برگزيده |
16 |
مستند سازي مناسب فعاليتها و برنامهها |
17 |
جذب حمايت هاي مادي و معنوي از دستگاههای اجرایی |
18 |
برگزاری انتخابات در موعد مقرر (بر اساس ضوابط ابلاغی وزادت علوم) |