اخبار
نشست کارکنان علمی و اداری مرکز میاندوآب با رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی

نشست صمیمی دکتر کامران جباری رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانغربی با کارکنان علمی و اداری دانشگاه پیام مرکز میاندوآب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب : در ابتدای این نشست دکتر رضا اکبری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب ضمن خیر مقدم گویی ، انتصاب آقای دکتر کامران جباری به سمت ریاست دانشگاه پیام نور استان آذربایجانغربی را به ایشان تبریک گفته و برای همکاری بیش از پیش این مرکز با ریاست جدید استان اعلام آمادگی کردند .

در ادامه جلسه دکترجباری از زحمات و تلاشهای ریاست و کارکنان این مرکز در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تقدیر و تشکر نموده و برای آنان موفقیت و تندرستی آرزو نمود.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور  باید به خاطر پتانسیل های ویژه که در اختیار دارد باید در عرصه تولید علم و ارائه خدمات به ارباب رجوع گوی سبقت را از آن خود نماید و انشالله این امر با همکاری شما عزیزان و  همکاران مراکز و واحدهای تابعه به وقوع خواهد پیوست.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تاکید بر اینکه ایجاد فضای علمی آموزشی مناسب و پر نشاط از خصوصیات یک دانشگاه خوب است گفت: باید امکانات رفاهی مناسب فراهم شود تا کارکنان، اساتید و  دانشجویان براحتی در کمال آرامش به ارائه خدمت و  کسب علم و دانش بپردازند.

در ادامه این مراسم کارکنان و کارشناسان این مرکز ضمن  تبریک به ریاست جدید دانشگاه دیدگاهها، مشکلات وپیشنهادات خود را مطرح نمودند .

گزارش خبر از سوی : روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر