اخبار
برگزاری جلسه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام‌ نور میاندوآب

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب با حضور ریاست ، مدیر فرهنگی ، کارشناسان رشته ها و جمع کثیری از دانشجویان جدید الورود و خانواده هایشان در سالن اجتماعات  شهید مسلمان این مرکز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب  : در ابتدای این مراسم دکتر رضا اکبری رئیس دانشگاه پیام نورمرکز میاندوآب  با تبریک به ‌مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پذیرش دانشجویان جدید در دانشگاه‌ها به تشریح ارزش یادگیری علم و دانش پرداختند.

رئیس دانشگاه  بیان داشت: دانشجو باید در نخستین گام جایگاه و ارزش علمی خود را درک و در راه کسب علوم در رشته‌های تخصصی پذیرش شده تلاش تا بتواند موفقیت‌های لازم را کسب کند.

وی عملکرد یکساله دانشگاه  و تعداد رشته ها  و تعدا دانشجویان فعال در این دانشگاه را به اطلاع مدعوین رساندند .

درادامه مراسم نشست توجیهی با حضور مسئولان آموزشی مرکز برگزار و آقای مهندس شمس کاربر ارشد مرکز، در مورد آئین نامه های آموزشی دانشگاه ، منابع درسی ، سیستم امتحانات ، کلاسهای الکترونیکی و سیستم نمره دانشگاه پیام نور توضیحات لازم را ارائه نمود .

اقای موفقی مسئول امور مالی دانشگاه نیز در مورد شهریه دانشجویان ، نحوه پرداخت شهریه و قسط بندی و همچنین دریافت وامهای دانشجویی مطالبی را بیان نمود .

آقای تن آراء در خصوص آئین نامه ها و بخشنامه های دانشجویان گرامی شاهد و ایثارگر مطالبی را توضیح داد .

در ادامه مراسم از دانشجویان جدیدالورود و مدعوین حاضر در جلسه پذیرایی بعمل آمد .

گزارش خبر از سوی روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر